"AM" kategóriás vizsga menete

"AM" kategóriás KRESZ vizsga menete

"AM" kategóriás RUTIN vizsga menete

"AM" kategóriás forgalmi vizsga menete

"AM" kategóriás RUTIN vizsga menete

  • 15 perccel a vizsgakiírás időpontja előtt légy a vizsga helyszínén úgy, hogy nálad van a személyi igazolványod vagy az útleveled, Fontos, hogy érvényes legyen az okmányod. Szükséges továbbá: bukósisak, (a bukósisak kialakításától függően szemüveg), protektoros hosszúnadrág (nadrágba vagy nadrágra illeszthető térdprotektorral) és protektoros dzseki (dzsekibe vagy dzsekire illeszthető könyök- és gerincprotektorral), protektoros kesztyű, magas szárú, zárt cipő vagy csizma.
  • Amikor sorra kerülsz, a bemutatkozáskor felveszik az adataidat. Ha nincs a segédmotoros kerékpár az indulási vonalnál, told oda. Azon a segédmotoros kerékpáron, amelyiken vizsgázol, először az elindulás előtti "Biztonsági ellenőrzési feladatok"-at kell elvégezned. Groteszk dolog, de ha valamit kihagysz ennél a feladatnál – a vizsgabiztos nem szól –, és attól még hibátlanul végrehajtod a kötelezően előírt "Technikai kezelési és manőverezési feladatok"-at, de megbuktál, mert pl. kihagytad a kormány-csapágy holtjátékának vizsgálatát.Rajtad kívül oktatód is nagyon dühös lesz. Reméljük, erre nem kerül sor.

Az itt lent felsorolt vizsgafeladatokból a "Minősítő lapon" feltüntetett "E1" számú biztonsági és ellenőrzési, valamint az "M1" és az "M2" technikai kezelési és manőverezési feladatokat kell elvégezned.

Vigyázz, a feladatok sorrendjét ne cseréld fel!

Még egyszer, de mostmár tételesen: a (RUTIN) vizsga 2 részből áll;

  1. Biztonsági ellenőrzési feladatokból, és
  2. Technikai kezelési és manőverezési feladatokból

A vizsga időtartama 15 perc, melyből 10 perc a feladatok végrehajtására biztosított idő.

1. Biztonsági ellenőrzési feladatok

Az "E1" vizsgafeladat; a jármű biztonsági berendezéseinek elindulás előtti kötelező ellenőrzése.

A vizsga technikai és manőverezési feladatainak végrehajtása előtt végezd el a kötelezően előírt ellenőrzéseket: gumiabroncsok, kormányberendezés, világító- és fényjelző berendezések, fékberendezések, fékhatás ellenőrzése.

Ügyelj, hogy a fékhatás ellenőrzését a jármű megtolásával és megállításával végezd!

Ha végeztél, akkor az "M1"-es manővert kell végrehajtanod

2. Technikai kezelési és manőverezési feladatok

Az "M1" vizsgafeladat; a kis sebességű manőverezés és iránytartás.

  • Elindulás előtt vedd fel a bukósisakot és csatold be.
  • A segédmotoros kerékpárt emeld le a kitámasztó lábról, és állj az indulás helyét jelző vonalhoz.
  • A vizsgabiztos jelzésére indítsd be a motort, majd a megfelelő üléshelyzet elfoglalása, irányjelzés (karral vagy irányjelzővel), az indítófokozat kapcsolása és kellő körültekintés után indulj el.
  • Egyenletes, lassú tempóval haladj a segédmotoros kerékpárral a kijelölt nyomvonalon (a kúpok között, illetve azok kerülésével) a kúpok érintése nélkül.
  • A pálya végén fordulj meg egy ívben, és egészen lassú menetben (maximum 1 m/s) haladj át az 1 m széles és 8 m hosszú folyosón.
  • A folyosóból kiérve növeld a motorkerékpár sebességét, kapcsolj második sebességi fokozatot, majd fékezz, és állj meg az úttest szélén úgy, hogy az első kerék a négy kúppal kijelölt területen belül, a megállás helyét jelző vonal előtt legyen.
  • Kapcsolj "üres" sebességi fokozatot.
  • A feladat végrehajtása során minden irányváltoztatási szándékodat jelezned kell, és az irányváltoztatás végrehajtásának veszélytelenségéről kellő körültekintéssel győződj meg.

Sikertelen a vizsgád, ha

  • a pálya területét elhagyod;
  • ha a segédmotoros kerékpárral felborulsz;
  • ha útvonalat tévesztel (kúpot kihagysz);
  • ha kúpnak ütközöl;
  • ha menetközben leteszed a lábad;
  • ha 1 m/s sebességnél gyorsabban haladsz át a folyosón;
  • ha a meghatározott helyen nem állsz meg;
  • ha a segédmotoros kerékpárt sebességi fokozatba kapcsolt motort akarod beindítani;
  • hatechnikai kezelési hiba vagy elzárt benzincsap miatt a feladat végrehajtása közben a motor leáll;
  • ha az irányjelzést vagy a körültekintést elmulasztod.

Ha végeztél az "M1"- sel, akkor az "M2"-es manővert kell végrehajtanod.

Az "M2" vizsgafeladat; gyors manőverezés.

  • Becsatolt bukósisakban a segédmotoros kerékpáron ülve, járó motorral az indulási vonalnál várja a vizsgabiztos indító jelzésére.
  • A vizsgabiztos jelzésére az irányjelzést követően, az indító fokozat kapcsolása és kellő körültekintés után induljon el a segédmotoros kerékpárral.
  • Gyorsíts fel 15-20 km/h sebességre és a kúpok között a kijelölt nyomvonalon a segédmotoros kerékpár döntögetésével szlalomozva haladj, majd a pálya végénél elhelyezett kúpok körül két "nyolcas"-t írj le.
  • A "nyolcas"-ból kihajtva a pálya szélén, a kúpok mellett gyorsítva haladj visszafelé.
  • Gyorsíts fel kb. 20-25 km/h sebességre.
  • Az úttest szélénél lévő jelző kúptól és a fékezés kezdetét jelző vonaltól kezdve intenzív fékezéssel, mindkét fék egyidejű használatával, a segédmotoros kerékpárral úgy állj meg, hogy az első kerék a megállás helyét jelző vonal előtt legyen.
  • Kapcsolj "üres" sebességi fokozatot.
  • A megállási szándékot nem kell jelezned.
  • A feladat végrehajtása során irányjelzést csak elinduláskor kell adnod.

Sikertelen a vizsgád, ha

  • az indulásnál az irányjelzést vagy a körültekintést elmulasztod;
  • ha útvonalat tévesztel (kúpot kihagysz);
  • ha a pálya területét elhagyod;
  • ha a segédmotoros kerékpárral felborulsz;
  • ha kúpnak ütközöl;
  • ha menet közben leteszed a lábad;
  • ha nem gyorsítasz fel az előírt sebességre;
  • ha az előírt fékúton nem tudsz megállni;
  • ha a megálláskor nem használod mind a két féket.

"AM" kategóriás forgalmi vizsga menete

15 perccel a vizsgakiírás időpontja előtt légy a vizsga helyszínén úgy, hogy nálad van a személyid vagy útleveled.

  • Fontos, hogy érvényes legyen minden okmányod. Szükséges továbbá a bukósisak, a szemüveg (a bukósisak kialakításától függően), protektoros hosszúnadrág (nadrágba vagy nadrágra illeszthető térdprotektorral) és protektoros dzseki (dzsekibe vagy dzsekire illeszthető könyök- és gerincprotektorral), protektoros kesztyű, magas szárú zárt cipő vagy csizma viselete.
  • A forgalmi vizsgán egyidejűleg maximum ketten vizsgázhattok.
  • A vizsga alatt a vizsgabiztos és az oktató személyautóval kísér téged.
  • A forgalomban eltöltött vezetési vizsgád időtartama 30 perc, de ebből általában 10 perc a bemutatkozással és az adminisztrációval telik el.
  • Az elindulás előtt az oktatód tájékoztatatása szerinti útirányt kell követnetek, természetesen a forgalmi szabályok betartásával.

1.) Elindulás:

  • Vedd fel a bukósisakot, állítsd és csatold be.
  • Ezt követően a segédmotoros kerékpárral a motor beindítása után határozottan, biztosan, egyenletesen, a szükséges berendezéseket, jelzéseket, világítást használva, körültekintően indulj el.
  • Indulás előtt hátrapillantással (a visszapillantó tükörből is) győződj meg a forgalomról.
  • Adj elsőbbséget a forgalomban résztvevők számára.
  • Az úttestre várakozóhelyről, kapukijáróból kihajtáskor az úttesten haladó járműveken kívül a gyalogosoknak (kerékpárúton haladóknak) is elsőbbséget kell adnod, valamint irányjelzést a forgalomba való bekapcsolódási irányodnak megfelelően.
  • A forgalmi okból történt megállás utáni elindulás esetén, a továbbhaladás veszélytelenségéről meg kell győződnöd!

Hibát jelent, ha

  • a benzincsapot nem nyitod ki;
  • nem adsz gyújtást;
  • a motort lefullasztod;
  • a pedálokat, a kormányt és a féket nem összehangoltan kezeled;
  • nem a forgalmi helyzetnek megfelelően közlekedsz
  • lassan vagy "erőszakosan" indulsz el a járművel;
  • a járművel nem egyenletesen gyorsítva indulsz;
  • a világítást (tompított fényszóró) nem kapcsolod be.

2.) A haladási sebesség megválasztása:

  • A segédmotoros kerékpárral a forgalomba való bekapcsolódás után a megfelelő sebesség-fokozatokat használva, egyenletesen és dinamikusan gyorsítva vedd fel a forgalom ritmusának megfelelő sebességet, de ne lépd túl a motorkerékpárra és útvonalra megengedett legnagyobb sebességet.
  • Vedd figyelembe az út-, a forgalmi-, a látási- és időjárási viszonyokat, továbbá a motorkerékpár sajátosságait.
  • Az igénybe vett úttest méretei, burkolata, útburkolati jelek, jelzőtáblák, jelzőfények, villamos-sínek figyelembevételével ismerd fel az úttest típusát, forgalmi rendjét.
  • A körülményektől függően mindig olyan sebességet válassz, hogy a motorkerékpár mozgása a közlekedés többi résztvevőjében ne keltsen bizonytalanságot cselekvési szándékod felől.
  • Tarts biztonságos követési- és oldaltávolságot.
  • Vezetés közben a kezelő- és irányító berendezéseket a forgalmi helyzetnek, az elvégzendő manővernek megfelelően összehangoltan kezeld.
  • Érzékeld a fékpedálra gyakorolt erő hatását és azt szükség szerint tudd módosítani.
  • Sebességváltáskor a motor-kerékpárral ne térjel a haladási iránytól!
  • A segédmotoros kerékpárral az útkereszteződéseket olyan sebességgel közelítsd meg, hogy a helyzet gyors felismerésével eleget tehess elsőbbségadási kötelezettségednek, e tekintetben másokat a sebességgel ne tévessz meg, és szükség esetén meg tudj állni!
  • Főútvonalon vagy védett útvonalon haladva az útkereszteződésnél körültekintően kell vezetned, felkészülve arra, hogy esetleg lassítani vagy fékezni kell, vagy irányváltoztatást kell végezni a főútvonalra vagy védett útvonalra kihajtó jármű vagy a járművek miatt.
  • Egyenrangú utak kereszteződésénél az út beláthatóságától függően fékezz, kapcsolj vissza, és ha indokolt, tovább fékezve (cm-sebességgel) haladj úgy, hogy eleget tehess az elsőbbségadási kötelezettségednek.
  • Pillants balra is, hogy az onnan érkezők szándékát is felismerhesd.
  • Kijelölt gyalogos átkelőhely közelében, és ahol a gyalogosok közlekedésére számítani lehet, segédmotoros kerékpárral úgy haladj, hogy meg tudj győződni arról, hogy közlekednek-e ott gyalogosok, vagy várható-e, hogy az odaérkezésedig az úttestre lépnek.
  • Szükséges mértékben csökkentsd a sebességet, figyeld a gyalogosokat, ha indokolt, további lassítással vagy megállással tegyél eleget elsőbbségadási kötelezettségednek.
  • A mozgásod legyen összhangban elsőbbségadási szándékoddal.

Hibát jelent, ha:

  • indokolatlanul és rendszeresen magas fordulatszámon működteted a motort;
  • felkapcsolásoknál nem gyorsítod fel eléggé a járművet, a motor rángat;
  • visszakapcsoláskor nem a haladási sebességnek megfelelő sebességi fokozatba kapcsolsz;
  • nem a forgalmi viszonyoknak megfelelően gyorsítasz, lassítasz, vezetésed "darabos";
  • nem törekszel a forgalmi, időjárási, látási és útviszonyoknak, a jármű sajátosságainak megfelelő sebesség megválasztására (indokolatlanul lassan haladsz);
  • a követési távolságot helytelenül választod meg;
  • álló járművek mellett a sebességhez mérten túl közel haladsz el.

3.) Nyomtartás, irányváltoztatás, kanyarodás

  • A segédmotoros kerékpárral a számodra megadott útszakaszon az arra vonatkozó közlekedési szabályok figyelembe vételével, a jobbra tartás szabályát ésszerűen alkalmazva a továbbhaladási szándékodnak megfelelő nyomvonalon haladj.
  • A lehetséges mértékben jobbra tartva közlekedj (az út szélén várakozó járművek közé ne hajts be, mellettük lehetőleg "ajtónyitásnyi" oldaltávolságot tarts).
  • A választott forgalmi sávon belül a forgalom ritmusát vedd fel.
  • A cselekvésed legyen előrelátó, kísérd figyelemmel a forgalom többi résztvevőjét (a mögöttes forgalmat, és azok mozgását is).
  • Illeszkedj be a kialakult forgalom rendjébe.
  • Sávváltoztatásokat irányjelzéssel, kellő körültekintés mellett (a mögöttes és az igénybe veendő sáv forgalma és a motorkerékpár melletti forgalom figyelésével), a megfelelő sebesség megválasztásával, határozottan kell végrehajtanod.
  • A kikerülést, előzést kellő körültekintés után – ha irányváltoztatással jár – jelezve, megfelelő szögben kihúzódva, és határozottan hajtsd végre.
  • Az előzendő jármű, a kikerülendő álló jármű, illetve egyéb akadály, továbbá a gyalogosok mellett biztonságos oldaltávolságot tarts.
  • A biztonságos oldaltávolság megválasztásakor vedd figyelembe a saját és a közlekedő társaid járműveinek sebességét, az úttesten haladó gyalogosok mozgását, a járművek menettulajdonságait és egyéb jellemzőit (pl. pótkocsis szerelvény, állati erővel vont jármű, egy nyomon haladók stb.), az út-, a forgalmi-, a látási- és az időjárási viszonyokat (síkos, sáros, gödrös út, oldalszél stb.).
  • A kanyarodásokat a kanyarodás szabályainak betartásával, a közúti jelzések figyelembevételével hajtsd végre.
  • Kanyarodási szándékot kellő körültekintés után előbb jelezd, és csak azután fékezz, illetve készülj fel a manőverre.
  • Ha előzetesen nem kötelező megállni, fékezés után kapcsolj vissza, a használd a motorféket, szükség szerint tovább fékezz, és csak akkor gyorsíts ismét, ha meggyőződtél a kanyarodás veszélytelenségéről.
  • Vedd figyelembe az útkereszteződés és a motorkerékpár, illetve más járművek jellemzőit.
  • Kanyarodáskor a kormányt a kanyar ívének és a motorkerékpár sebességének megfelelően fordítsd.
  • Útkereszteződés előtt a forgalmi rendet figyelembe véve a kanyarodási szándékodnak megfelelően sorolj be.
  • Ha a besorolás irányváltoztatással (sávváltoztatással) jár, akkor a besorolást az ide vonatkozó szabályok betartásával hajtsd végre.

Hibát jelent, ha:

  • kormányfogásod, iránytartásod bizonytalan, merev, helytelen;
  • jobbra tartás okán a parkoló járműveket "szlalomozva" kerülgeted;
  • kanyarban szakaszosan kormányozol, szabályos területen, de helytelen íven kanyarodsz;
  • irányváltoztatás előtt – amikor azt semmi sem indokolja – előbb fékezel, és csak azután jelzel;
  • a mögöttes forgalmat nem rendszeresen (csak a manőverek alkalmával) ellenőrzöd;
  • a járműved melletti forgalmat nem kíséred figyelemmel;
  • előzéskor, kikerüléskor hirtelen kormánymozdulattal (meredeken) húzódsz ki;
  • az előtted lévő akadályt nem veszed kellő időben észre;
  • a jobbra vagy balra kanyarodásra kínálkozó alkalmat nem használod ki;
  • a besorolást késve, de egyébként szabályosan hajtod végre;
  • nem a továbbhaladási szándékodnak megfelelően sorolsz be.

4.) Helyzetfelismerés, jelzések figyelembe vétele, adása, észlelése

  • Ismerd fel az úttest típusát, forgalmi rendjét, a rád vonatkozó közúti jelzéseket és azoknak megfelelően közlekedj.
  • Az útkereszteződéshez közeledve tudnod kell, hogy a haladásod irányának megfelelően mi szabályozza az áthaladási elsőbbséget, a besorolást, a jobbra vagy a balra bekanyarodást.
  • A helyzet gyors áttekintésével győződj meg arról, hogy kinek és hogyan (lassítással vagy megállással) kell elsőbbséget adni.
  • Elsőbbséggel rendelkező útvonalon, útkereszteződés felé haladva fel kell ismerned, hogy elsőbbséged van ("Főútvonal", illetve az "Útkereszteződés alárendelt úttal" jelzőtábla stb.).
  • Az elsőbbségről lemondhatsz, hogy ha ezzel a forgalom többi résztvevőjén vagy valamelyik szorult helyzetbe került közlekedési társadon segíteni tudsz.
  • Le kell mondanod az elsőbbségről minden olyan esetben, amikor balesetveszélyt vagy balesetet kell megelőzni, illetőleg elhárítani!
  • Ha az útkereszteződésben a forgalmat rendőr irányítja, akkor a rendőr jelzéseinek megfelelően kell cselekedned.
  • Ha a forgalmat fényjelző készülékkel irányítják, a zöld jelzésnél győződj meg arról, hogy az áthaladási, kanyarodási lehetőséged valóban biztosított-e.
  • Tudnod kell, hogy mi a különbség a kör és a nyíl alakban világító zöld jelzés között, és ennek megfelelően mi a teendőd a jobbra vagy a balra kanyarodáskor.
  • Sárga jelzésnél állj meg, amennyiben a jelzést féktávolságon kívül kapod, és a kereszteződés előtt biztonságosan meg tudsz állni.
  • Ha a jelzést féktávolságon belül kapod, törekedj a kereszteződés mielőbbi elhagyására.
  • Piros jelzésnél állj meg.
  • Piros-sárga jelzés esetén a kereszteződéshez közeledve - a közlekedőtársak mozgását is figyelve - sebességet tartva (esetleg csökkentve) várd ki a zöld jelzést, és ha lehet, megállás nélkül folytasd utadat.
  • Álló segédmotoros kerékpárral készülj fel az indulásra, hogy zöld jelzésre egyenletesen, rángatás nélkül, gyorsítva tudj elindulni.
  • Villogó sárga jelzésnél fokozott óvatossággal és körültekintéssel közelítsd meg aa villogó-sárga lámpával biztosított veszélyes helyet vagy útkereszteződést.
  • A veszély jellegétől függően cselekedj, készülj fel az esetleges megállásra is!
  • A kereszteződésben, ha a forgalmat nem irányítják, a főútvonal és az elsőbbséget szabályozó táblák az irányadók vagy az egyenrangú utak kereszteződésére vonatkozó szabályok a meghatározóak, tartsd be az ide vonatkozó szabályokat.
  • Ha az útkereszteződés előtt "Állj! Elsőbbségadás kötelező" tábla van, megállásra felkészülten kell a kereszteződést megközelítened, és meg kell állnod a kötelező megállás helyét jelző vonalnál (a vonal előtt), annak hiányában pedig az útkereszteződésbe való behajtás előtt.
  • A keresztező járműforgalom elsőbbségének biztosítását követően kellő körültekintéssel kell elindulnod.
  • Meg kell győződnöd, hogy védett útvonalon haladnak-e a járművek és elsőbbségüket (szükség esetén) ismételt megállással is meg kell-e adnod.
  • A kötelező megállás helyét jelző vonal hiányában ott kell megállnod, ahonnan a keresztező forgalmat már látod, de még nem zavarod (illetőleg akadályozod), és az elsőbbség megadása után biztonságosan tudod folytatni utadat.
  • Ha az útkereszteződés előtt "Elsőbbségadás kötelező" jelzőtábla van, a kereszteződést úgy kell megközelítened, hogy a keresztező járműforgalom és a kijelölt gyalogos átkelőhelyen haladó gyalogosok számára - ha kell megállással is - elsőbbséget tudj adni.
  • Kijelölt gyalogos átkelőhely felé úgy haladj, hogy szükség esetén megállással is biztosítani tudd a gyalogosok elsőbbségét, és e tekintetben őket a sebességeddel ne téveszd meg.
  • A kijelölt gyalogos átkelőhelyen való áthaladáskor, illetve a megállás utáni elinduláskor a gyalogosok és a motorkerékpár között – a gyalogosok folyamatos haladására számítva – mindig kellő és biztonságos oldaltávolságot tarts.
  • Fokozott figyelemmel kísérd mozgásukat, magatartásukat, és csak akkor gyorsíts, ha a kijelölt gyalogos átkelőhelyet, a "gyalogosok vonalát" elhagytad.
  • Vasúti átjáróhoz közeledve, annak jellegétől és beláthatóságától függően csökkentsd a sebességet, fénysorompó esetén a villogó fehér jelzésnél is csak azután hajts rá a vasúti átjáróra, ha az áthaladás veszélytelenségéről meggyőződtél.
  • Végig tartsd be a motorkerékpár kivilágítására vonatkozó előírásokat.
  • Mindig meg kell győződni arról, hogy a jelzőberendezéssel adott jelzéseidet mások is észreveszik-e, és azokra megfelelő módon reagálnak-e.
  • Amennyiben lemondasz az elsőbbségedről, vagy gyalogosokat engedsz át magad előtt úgy mozogj, hogy az összhangban legyen az elsőbbségadási szándékoddal.
  • Észre kell venned a közlekedő társak hang-, fény- vagy kézjelzését.

Hibát jelent, ha:

  • a kereszteződés előtt - a körülményekhez képest - túlságosan távol kezded ela lassítást;
  • a közlekedési helyzetet lassan ismered fel;
  • a helyes besorolás után elsőbbségadás vagy manőver céljából nem ott állsz meg a járművel, ahonnan a helyzetet felismerhetnéd;
  • a közúti jelzésekre kissé késve, de helyesen reagálsz;
  • piros-sárga jelzésnél nem készülsz fel az indulásra;
  • tilos jelzésnél behúzott tengelykapcsoló karral, sebességi fokozatba kapcsolva állsz a járművel;
  • járdán lévő gyalogosokat az úttestre "csalogatod";
  • kissé késve vagy félrevezetően adsz irányjelzést;
  • nem kellő ideig - rövid ideig- adsz irányjelzést;
  • nem győződsz meg arról, hogy jelzéseidet észlelték-e a közlekedő társaid;
  • a közlekedési társak jelzéseire nem megfelelő módon reagálsz;
  • a mögöttes és a jármű melletti forgalmat nem figyeled rendszeresen.

5.) Lassítás, megállás

  • Mindig az út-, a forgalmi-, a látási- és időjárási viszonyoknak megfelelően lassíts!
  • A lassítást gördülő fékezéssel hajtsd végre! Tartsd be a lassítás (megállás) helyes technikai sorrendjét.
  • Forgalomból való "kiálláskor" kellő körültekintés mellett kapcsold az irányjelzőt, és csak ezután kezdj fékezni.

Hibát jelent, ha:

  • a megálláskor a motort lefullasztod;
  • a fékberendezéseket nem a megfelelő erővel vagy módon működteted, illetve a fékerőt nem vagy képes módosítani;
  • lassításod nem egyenletes;
  • nem megfelelő az irányjelzésed és a fékezésed sorrendje;
  • az előtted álló jármű mögött vagy a melletted álló jármű mellett, túl közel állsz meg.

6.) Forgalmi szabályok gyakorlati alkalmazása

  • A közlekedés általános rendelkezéseit, a közúti jelzéseket, a járműközlekedésre vonatkozó szabályokat ismerd, tudd a gyakorlatban alkalmazni, és azoknak megfelelően közlekedj.
  • A vizsgabiztos értékeli azoknak a szabályoknak megfelelő műveleteknek vagy manővereknek a végrehajtását is, amelyek a korábbi minősítési pontoknál nem szerepeltek.
  • Tudd, hogy az vizsgateljesítményed értékelésekor a konkrét helyzetekben elkövetett hibákat, a pontatlanul, vagy a helytelenül végrehajtott műveleteket, manővereket a szabálytalanság mértékétől függően fogja a vizsgabiztos mérlegelni.

Internetes jelentkezés a tanfolyamra

© 2014-2016 NON-STOP Autósiskola Kft. · Minden jog fenntartva.